WEKILLEASY CLOTHING




My clothing label base in Miri, Sarawak (Borneo). Establish since 2010. Really appreciate it if you guy like our page, support us ya'll. All design currently made & illustrate by me, Gilbert Juan.

December 29, 2011

RekaTee Interview x Gilbert Juan


-
Q: Can you tell us a little about yourself?

A: I am a humble guy who is living in Miri, Sarawak. Currently I am taking HND in Electrical and Electronic Engineering at the ICATS. All this while I self-learn by obeserving the art of others. Now, I am managing my own clothing label at a small scale, established in 2010, which I name it WKEC or We Kill Easy Clothing.

Read the rest of the interview here

-
Secara jujurnya gambar diatas merupakan yang paling sopan yang aku ada. Aku bukan jenis individu yang suka diambil gambar. Aku rasa tak selesa berdepan dengan kamera dan ia bukan kerana aku tak yakin akan penampilan aku. Percayalah aku diantara individu yang punyai keyakinan yang tinggi. Okay taklah tinggi sangat. Aku suka buat pembentangan kerana aku suka bila semua orang memandang kearah aku bila aku berkata-kata. Pengajarannya ialah isi dada engkau dengan ilmu supaya orang kagum dengan kebijaksanaanmu.

Akhir kata, bila engkau suka melakukan sesuatu dan engkau hebat melakukannya, teruskan kerana engkau mungkin menjadi tiang inspirasi kepada orang lain. Baca interview aku ya.

No comments: