WEKILLEASY CLOTHING




My clothing label base in Miri, Sarawak (Borneo). Establish since 2010. Really appreciate it if you guy like our page, support us ya'll. All design currently made & illustrate by me, Gilbert Juan.

November 5, 2010

WEKILL VS MONSTER LIBRE



//WEKILLEASY VS MONSTER LIBRE//

Aku ada jugak hasrat nak ikut Rantai Art Festival 2010. Tapi aku masih musykil dengan macam mana artwork aku nak dipamerkan. Yalah aku berada di Sarawak jadi agak payah untuk pergi ke festival tersebut. Apa lagi untuk merasai kemeriahan serta menyaksikan hasil tangan aku tergantung di Balai Seni Lukis Negara. Ada jugak keinginan untuk turut serta turun ke festival dan melihat sendiri seni-seni anak Malaysia. Bertukar-tukat pendapat dan pengetahuan. Alangkah bahagianya kalau komuniti seni Sarawak seaktif itu. Yuran penyertaan sebanyak RM 100 untuk 5 artwork, saiz artwork adalah tidak terhad. Ada gak rasa nak hantar satu kanvas besar tapi aku rasa pintu kapal terbang tu kecil jadi aku rasa tak muat. Mungkin kalau aku jadi ikut, paling-paling aku hantar yang saiz A3 digital printing dekat kertas. Lepastu mungkin aku bingkaikan. Tengoklah macam mana nanti, lagipun aku tengah kering sekarang ni. Apa-apapun kita tengok macam nanti.

------------------------------------------------------------------


//tekan gambar untuk mendapat informasi yang lebih tentang Rantai Art Festival 2010//
------------------------------------------------------------------

4 comments:

Azah Skaliskala said...

wah! join rantai art..selamat berjaya ea... sy masih xtau lg, xready nk join lagi.. :)

Gilbert Juan said...

aku pun pikir macam tu.. masih belum bersedia lagi ni.. ingat nak tambah portfolio dulu.. asah skill aku dulu.. lepas tu baru ikut exhibition..

Azah Skaliskala said...

selamat berjaya, ada bakat tuu ;)

Gilbert Juan said...

awak pun sama...