WEKILLEASY CLOTHING




My clothing label base in Miri, Sarawak (Borneo). Establish since 2010. Really appreciate it if you guy like our page, support us ya'll. All design currently made & illustrate by me, Gilbert Juan.

October 20, 2010

My 1st Printed Artwork&Poster



Hurm. Aku rasa sangat teruja sekarang ni. Yalah mana taknya 3 kaki lebar & 4 kaki panjang, bayangkan kalu artwork yang dibuat sendiri terpampang di dinding bilik. Walau bagaimanapun aku AGAK berpuas hati dengan hasilnya. Kenapa aku agak berpuas hati? Adalah satu kebiasaan sekiranya kita cepat puas dengan sesuatu barang, kita aku mudah jemu dan hasilnya kita akan mudah berputus asa. Tambahan sudah sememangnya tabiat manusia yang tak akan pernah berpuas hati dengan apa yang ada. Kertas putih tu saiz A4, jadi agak-agaklah berapa besar poster tu.

Tujuan aku cetak design yang ni pada kanvas adalah untuk memberi dorongan semangat kepada aku untuk berusah dengan lebih lagi. Yalah kalau semua yang aku buat dalam notebook bukan nya ada makna. Nak kena sentuh baru ada feel.. hehehe



Kalau boleh aku harap suatu hari nanti aku dapat pamerkan hasil tangan aku di galleri. Biar ramai orang berkongsi keindahannya.. cewah.. apa-apa pun harap-harap ada yang berkongsi keterujaan dengan aku. Until then INVADE THE SOUND OF LIGHT.

5 comments:

mangosteenskin said...

wah!! tumpang teruja!!! well done!!

PENCUCI JɅMBɅN™ said...

TQ2.. tapi aku rasa pelik, rasa macam diperhatikan.. sebab aku gantung dekat bilik tidur.. seram.. hahaha

Wansteddy Tales said...

wah berbakat! ada contest drawing malaya tiger anjuran Maybank. why not join untung2 boleh menang. dgn skill mcm u mmg ada peluang cerah nk menang :)

mangosteenskin said...

hahahahaha, betul juga kan...ambil tape hitam...tampal part mata...hehe.

PENCUCI JɅMBɅN™ said...

Kak Wansteddy: ada gak rasanya nak masuk contest tapi saya rasa macam tak confident lagi.. saya ingat nak develop skill saya dulu sampai satu tahap yang boleh saya banggakan.. tapi terima kasih sebab cadangkan, mungkin belum lagi rezeki saya..hehehe

Kkak Mangosteen: ada kemungkinan saya buat macam tu nanti.. dahlah muka dia merah, nampak macam marah je.. hahaha