WEKILLEASY CLOTHING




My clothing label base in Miri, Sarawak (Borneo). Establish since 2010. Really appreciate it if you guy like our page, support us ya'll. All design currently made & illustrate by me, Gilbert Juan.

August 31, 2010

King Of The Wild Design


|King Of The Wild|

Design ini aku namakan sebagai King Of The Wild atau Raja Segala Haiwan Liar. Kalau ada yang tanya kenapa aku guna singa sebab dia, singa adalah raja rimba. Adik aku pun tahu. Aku ambil masa seminggu untuk menyiapkan kepala singa tu. Nampak senang bukan? Aku taklah berjam-jam buat. Dalam sejam tu aku lukis sini, esok pulak aku lukis sana, itu yang ambil masa sikit. Design nie mungkin akan dicetak dekat baju t-shirt tak lama lagi. Harga dia pun mungkin RM 35 atau mungkin RM 30. Tak mahal, tengoklah macam mana nanti aku pun bukan nak cekik darah sangat. Aku pun kadang-kadang sakit hati bila tengok harga mahal nak mampus tapi barang dia kain buruk kat rumah aku lagi elok. Tapi kos penghantaran awak tanggung sendiri.

Sekarang nie aku masih design dulu nanti barang-barang printing aku dah sampai baru aku mula berniaga cetak-mencetak baju. Apa-apa pun sokonglah aku sebab aku suka orang yang setia. Manalah tahu kot-kot nak beri baju free kat blogger. Bukan kot-kot memang aku nak beri tapi tunggulah dulu, tunggu semua dah jalan dengan betul. Kita buat satu persatu. Bagi yang rajin jenguk tu aku ucap terima kasih. Bagi yang komen post aku tu, awak semua memang terbaik.

No comments: