WEKILLEASY CLOTHING




My clothing label base in Miri, Sarawak (Borneo). Establish since 2010. Really appreciate it if you guy like our page, support us ya'll. All design currently made & illustrate by me, Gilbert Juan.

August 31, 2010

CANNIBAL LANDLORD

|KLIK GAMBAR UNTUK KASI TERANG|



Design yang aku buat untuk Cannibal Landlord. Band metal dari Miri. Design ini aku belum tunjuk dengan mereka lagi. Jadi masih tak tahu apa reaksi mereka. Kita tunggu. Kalau-kalaulah mereka approve jadi official design mereka aku ingat nak aku yang jadi pencetak. Maksudnya aku yang cetak design tu jadi takpayah nak cari printer lain tapi baju ini mereka ja yang jual. Kira macam aku supplier ja. Kira macam WEKILLEASY support Cannibal Landlord. Cannibal Landlord support WEKILLEASY lah nie. WIN-WIN situation. Apa-apa kita tengok nanti apa kata mereka. Kalaulah mereka tak nak aku tukar pegi WEKILLEASY.. HAHA.. yalah kalau orang tak hendak nak buat macam mana ya tak. Takkan nak paksa mereka pakai pulak.

Harap-harap CL dapat pegi jauh, lagi jauh lagi bagus.



|Putih|

|Itam|



Jangan Curi!

No comments: