WEKILLEASY CLOTHING




My clothing label base in Miri, Sarawak (Borneo). Establish since 2010. Really appreciate it if you guy like our page, support us ya'll. All design currently made & illustrate by me, Gilbert Juan.

December 3, 2009

!st Day Part Time Job

Today is our 1st day as a part timer di kedey lampu ney. Nie pun kebetulan Cris bawa kitaorang sbab yang empunya kedai tu kawan mumy dia. So, dia ajak la kitaorang skali.

Kerja kiraorang tak susah sbnarnya more similar to solving puzzle yalah whut we do is sambung all those part. Mula memang mengeletar lah tangan takut tetiba menda tu jatuh-rosak ke ape mana nak cari duit ganti..mahal tu..

my 1st puzzle solve..



okay i lied.. he!he! it was my third puzzle.. and by the time aku mula menyadari (cewah..ha!ha!) bahawa lampu nie cantik sebenarnya..

Muka2 yang menjayakan acara menyusun puzzle..

dari atas: Aku:Cris:Abin:Mike

This one is the hardest puzzle i ever solve..

tu pun blum siap, sambung esok..

Gambar ehsan.

Mike tension susun menda tu.. dahtu tak habis sebut "Cornbean"..pening pala dibuatnya..

Jom JANGAN makan di Eva's Conner di Seberkas.

Korang rasa2 berapa harga nasi babi nie? Mula2 aku order 1 Milo+1 Air Suam+Nasi Babi= RM 16.40
Dapat korang imagine apa aku rasa time tu? Mahal gila babi bah tu.. baik aku makan dekat Singapore Chicken Rice jak. Mistake aku, aku tak check dia pnya re-shit(resit).. Mimpilah aku nak makan sai gik.. dalam mimpi pun aku xkkan makan di sinun.. Celaka eh! Celaka eh!
pastu ada ka dia kata "lain kali tell our waitress to seperate ur order" ada ka patut cakap macam tu? Dahla 1st time makan situ.. Aku harap kedai ko "maju" supaya orang tauk sifat ke-manusiaan ko..

p/s: tadi aku tertidur...sori Senorita can't chat wit u.. baru jak bangun.. (2 am..he!he!)


No comments: